طرح پژوهشي بررسی خرید گروهی آن...

خانه گروه های پژوهشی جزئیات گروه پژوهشی طرح ها و پروژه ها جزئیات طرح پژوهشي بررسی خرید گروهی آن...
  تاریخ شروع پروژه : 1394/7/5  کارفرما : معاونت پژوهش و فناوری جهادداشگاهی
طرح پژوهشي بررسی خرید گروهی آنلاین و ارائه چارچوب‌های توسعه انگیزشی مشتریان در خرید گروهی آنلاین

خلاصه طرح

این چارچوب به معرفی مناسب ترین و موثرترین فاکتورهای تاثیرگذار بر تمایل خرید در قالب معرفی یک چارچوب پرداخته است. نتایج پژوهش می تواند نقش موثری را در اجرای موفق این مدل کسب و کار نوپا در شرکتهای خرید گروهی آنلاین ایفا کند. انتظار می رود چارچوب معرفی شده جهت تحقیقات آتی محققان کسب و کارهای اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد.