فرايندهاي بهينه ITIL V3

خانه گروه های پژوهشی جزئیات گروه پژوهشی کتب جزئیات فرايندهاي بهينه ITIL V3
  تاریخ انتشار : 1390/4/7   ناشر : پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی   تعداد صفحات : 190
فرايندهاي بهينه ITIL V3

سرفصل های کتاب

فصل اول – فرايندهاي استراتژي خدمات

فصل دوم – فرايندهاي طراحي خدمات

فصل سوم – فرايندهاي انتقال خدمات

فصل چهارم- کارکردهاي عملياتي‌سازي خدمات

فصل پنجم- فرايندهاي عملياتي نمودن خدمات

فصل ششم – فرايندهاي بهبود مستمر خدمات

فصل هفتم – مورد کاوي‌هاي استقرار در شرکت‌هاي ايران


نویسندگان : مهندس حسين طالبي، مهندس سيدمهدي سادات‌رسول، مهندس امير فيروزي، مهندس سيد احمدرضا ديباج