دوازدهمین جلسه هیئت تحریریه فصلنامه بین المللی سیستمهای اطلاعاتی و مخابراتی JIST برگزار شد

اخبار

خانه آرشیو خبر جزییات خبر
کد خبر : 311460 تعداد بازدید : 1526
دوازدهمین جلسه هیئت تحریریه فصلنامه بین المللی سیستمهای اطلاعاتی و مخابراتی JIST برگزار شد

دوازدهمین جلسه هیئت تحریریه فصلنامه بین المللی Journal of Information Systems and Telecommunication در تاریخ 24 اسفند 99 با حضور مدیر مسئول و اعضای هیئت تحریریه داخلی و بین المللی و تعدادی از داوران این نشریه به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فصلنامه در سال 99، محورهای موضوعی فصلنامه جهت بازنگری و تخصصی کردن آنها بررسی شد و استراتژی و برنامه مناسب جهت ادامه فعالیتهای نشریه در سطح بین المللی مشخص گردید.
از مباحث مهم این جلسه می توان به تصمیم گیری در رابطه با سیاستهای داوری و قوانین اخلاق انتشار برای نویسندگان اشاره کرد. از دیگر مصوبات این جلسه برنامه ریزی برای انتشار یک ویژه نامه در همکاری با کنفرانس های بین المللی در سال ۱۴۰۰ بود.
فصلنامه بین المللی سیستمهای اطلاعاتی و مخابراتی از سال 1391 تا کنون توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی منتشر می شود و در پایگاه های داخلی و بین المللی از جمله ISC, Scopus, SID, Index Copernicus نمایه می شود.  تا کنون 32 شماره از این نشریه به صورت متوالی به چاپ رسیده و فایل کامل مقالات در وب سایت نشریه به نشانی jist.ir در دسترس علاقه مندان حوزه مخابرات و سیستمهای اطلاعاتی قرار گرفته است.