مسابقه هوش مصنوعی پیش بینی نتیجه انتخابات

اخبار

خانه آرشیو خبر جزییات خبر
کد خبر : 311275 تعداد بازدید : 1580
مسابقه هوش مصنوعی پیش بینی نتیجه انتخابات

مسابقه هوش مصنوعی پیش بینی نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی برگزار می شود.

از آنجا که شبکه های اجتماعی نقش مهمی در زندگی روزمره انسان ها دارند، تحلیل اطلاعاتی که در این شبکه ها در حال انتشار است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از اهداف این مسابقه به کار گیری و تحلیل این اطلاعات برای پیش بینی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر تهران است.

در این مسابقه انتظار می رود شرکت کنندگان الگوریتم یا مدلی را ارائه کنند و با تحلیل داده های منتشر شده در شبکه های اجتماعی، افرادی را که شانس موفقیت بیشتری دارند شناسایی کنند.

شرکت کنندگان می توانند از هر روش و ایده ای که در حوزه یادگیری ماشین و پردازش زبانهای طبیعی قرار می گیرد استفاده نمایند.

مهلت ثبت نام در مسابقه 15 بهمن ماه 98 است و مهلت ارسال نتیجه پیش بینی 2 اسفند 98 است. همچنین در مراسمی در تاریخ 10 اسفندماه 98 در محل پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی نفرات برتر معرفی شده و جوایزی به آنها اعطا خواهد شد.

برای آگاهی از قوانین مسابقه و ثبت نام، به سایت predicomp.ictrc.ac.ir مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن 88930150 داخلی 411 آقای مهندس سبزعلیان تماس حاصل فرمایید.