حضور در رویداد کافه سرمایه در همایش تهران هوشمند

اخبار

خانه آرشیو خبر جزییات خبر
کد خبر : 311255 تعداد بازدید : 1455
حضور در رویداد کافه سرمایه در همایش تهران هوشمند

با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی در راستای طرح "کارگزاری توسعه توانمندیهای کارآفرینی و نوآوری در سطح استانهای منطقه یک کشور" و  مشارکت سازمان فناوری اطلاعات ایران، در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، رویداد کافه سرمایه شهر هوشمند در تاریخ 18 و 19 آذرماه در برج میلاد تهران برگزار شد.

این رویداد به همت گروه پیشگامان کارآفرینی کارن (کارن کراد) در مرکز همایش­های برج میلاد با حضور سرمایه­گذاران حقیقی و حقوقی و استارت­آپ­های برتر برگزار شد و نمایندگان استارتاپها به معرفی کسب و کار و محصول خود به سرمایه گذاران پرداختند.

در این رویداد استارتاپهای "افرند تجارت رسا" و "سامانه جامع رزرواسیون شهری" به عنوان نمایندگان استان اصفهان از طرف پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی با سرمایه گذاران مذاکره نمودند و به ارائه مدلهای کسب و کار خود پرداختند.

شایان ذکر است رویداد کافه سرمایه گردهمایی تخصصی بین سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی و گروهی از استارتاپ‌های برتر است که در این رویداد جلسات B2B تشکیل می‌شود. بنیانگذاران استارتاپ‌ها در مدت زمانی مشخص به معرفی محصول یا خدمات خود در حضور سرمایه‌گذار می‌پردازند؛ در نهایت سرمایه گذار نظر خود را مبنی بر ادامه جلسات و همکاری با سرمایه گذار اعلام می‌نماید و در صورت رضایتمندی از نوع فعالیت استارت آپ مبلغی را سرمایه گذاری می‌نماید و در ازای آن بخشی از سهام استارت آپ را خریداری می‌نماید.