نشست مشترک پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی با شهرداری تهران

اخبار

خانه آرشیو خبر جزییات خبر
کد خبر : 311015 تعداد بازدید : 2007
نشست مشترک پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی با شهرداری تهران

در جلسه‌ای با حضور دکتر ابراهیم شیخ، معاون محترم توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و هیأت همراه در محل پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی، سامانه ارزیابی شایستگی‌های مدیران مورد بازدید قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور آقایان دکتر بادکو  معاون محترم پشتیبانی جهاد دانشگاهی، مهندس کیا مدیرکل محترم نیازسنجی و پروژه‌یابی جهاد دانشگاهی، دکتر حاجی‌کتابی و دکتر خاکسار از اعضای پژوهشکده مطالعات تکنولوژی جهاد دانشگاهی برگزار گردید، آقای دکتر اصغری رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات به ارائه توضیحاتی در ارتباط با پروژه‌های مرتبط پژوهشکده در حوزه آموزش و شایستگی پرداختند، سپس آقای مهندس وحید ضرابی مدیر گروه توسعه مدل‌های کسب‌ وکار به ارائه دستاوردهای موجود و در حال توسعه سامانه مدیریت آموزشی سازمانی و سامانه ارزیابی شایستگی‌ها پرداخته و توانمندی‌های پژوهشکده را در ارتباط با بحث طراحی آموزش و ارزیابی شایستگی در بستر فناوری اطلاعات توضیح دادند. آقای مهندس قهاری مدیر مرکز خدمات تخصصی نرم‌افزار نیز امکانات موجود سامانه ارزیابی شایستگی‌های مدیران را ارائه نمودند.

در این جلسه مقرر گردید تفاهم‌نامه‌ای در ارتباط با قابلیت‌های جهاد دانشگاهی با شهرداری تهران منعقد شده و در جلسه مشترک دیگری با حضور تیم طراحی سامانه منابع انسانی شهرداری تهران، نحوه پیاده‌سازی سامانه ارزیابی شایستگی‌های مدیران در شهرداری تهران به صورت فنی و تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

شایان ذکر است سامانه ارزیابی شایستگی‌های مدیران مدارس پیش از این توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی برای آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است.