کارگاه آموزشی سامانه پژوهشی سامپ برگزار شد

اخبار

خانه آرشیو خبر جزییات خبر
کد خبر : 310935 تعداد بازدید : 2731
کارگاه آموزشی سامانه پژوهشی سامپ برگزار شد

کارگاه آموزشی سامانه مدیریت اطلاعات پژوهش (سامپ) با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران گروه‌های پژوهشی واحدهای مختلف جهاددانشگاهی در تاریخ 30 بهمن 1396 در محل پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی برگزار شد.

در این کارگاه کارشناسان و مدیران از معاونت پژوهشی دفتر مرکزی جهاددانشگاهی و واحدهای البرز، علم و صنعت، صنعتی شریف، علوم پزشکی شهید بهشتی، پژوهشگاه علوم انسانی، پژوهشکده معتمد، پژوهشکده گیاهان دارویی، پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی، پژوهشکده علوم پایه کاربردی، پژوهشکده علوم بهداشتی، و مرکز اطلاعات علمی SID حضور داشتند.

در این جلسه ضمن آموزش و آشنایی با محیط کاربری و فرآیندها و تغییرات جدید در سامانه ، هر کدام از موجودیت ها و زیر سیستم ها به تفصیل معرفی گردید و در خصوص نحوه ورود اطلاعات و روند فرآیندهای سامانه در ستاد دفتر مرکزی و دفاتر تخصصی کل و همچنین در واحدها و مراکز ، به صورت پرسش و پاسخ بحث شد.

شایان ذکر است سامانه سامپ یکی از محصولات پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات است که از سال 1393 به منظور جمع‌آوری، ثبت، تجميع و یکپارچه‌سازی اطلاعات طرح‌ها و پروژه‌های گروه‌های پژوهشی، مراکز خدمات تخصصی و به منظور مدیریت، ارزیابی و کنترل فعاليت‌ها، برنامه‌ها، و اقدامات ایشان و نمایش اطلاعات بدست آمده در قالب گزارش‌های مناسب و قابل دسترسی ساده، طراحی و پياده‌سازی شده و کليه پژوهشکده‌ها، پژوهشگاه‌ها، گروههای پژوهشی و مراکز خدمات تخصصی می‌توانند از این سيستم استفاده کنند. سامانه سامپ یک سیستم جریان فرایندی است که فعالیت تمامی موجودیت‌های سازمانی در آن ذخیره شده و قابل گزارش‌گیری می‌‌باشد.