سومین جلسه انتقال تجربیات روز دوشنبه مورخ 96/04/26 ساعت 15 در سالن جلسات مرکز رشد برگزار شد. در ابتدای این جلسه آقای مرادی، مدیر عامل شرکت فن پرداز که جدیداً به مجموعه رویش اضافه شده اند، خود و زمینه فعالیت شرکت را معرفی کردند. سپس جهت آشنایی ایشان با سایر واحدهای فناور، سایرین نیز به معرفی مختصری از خود پرداختند.
در ادامه ی جلسه آقای حسین نژاد، مدیر عامل شرکت ارجاوند سهند در رابطه با برند و جایگاه سازی مواردی را عنوان نمودند. ایشان در مورد مفهوم برند، ارزش ویژه برند، هویت برند، تصویر برند و شخصیت برند و مثال هایی مرتبط با این موارد توضیحاتی را ارائه کردند. همچنین فواید برند در داخل و خارج از سازمان و مراحل برندسازی را مطرح کردند. سپس آقای ابراهیمیان، مدیرعامل هسته فناور خبریو، در رابطه با طبقه بندی مشتریان و این که چگونه باید از هر مشتری تصویری در ذهن ساخت و نحوه برخورد با هر مشتری، صحبت کردند و سایر اعضای جلسه نظرات خود را بیان نمودند. در پایان آقای صفوی، مدیر عامل هسته فناور ایران هاروست تجربه خود را در زمنیه برند و برندسازی منتقل کردند. همچنین از طرف آقای حسین نزاد فرم هایی در مورد شخصیت برند طراحی و بین حاضرین توزیع گردید. همه افراد فرم ها را تکمیل نموده و توسط آقای حسین نژاد تجزیه و تحلیل شد.