سومین جلسه انتقال تجربیات

اخبار

خانه آرشیو خبر جزییات خبر
کد خبر : 310410 تعداد بازدید : 533
سومین جلسه انتقال تجربیات

در این جلسه ابتدا کارگاه آموزشی "ارائه مؤثر" توسط آقای ابراهیمیان مدیر عامل هسته فناور خبریو، برگزار شد. در این کارگاه، در رابطه با نحوه ارائه مؤثر توضیحاتی داده شد. سپس هر کدام از واحدهای فناور به مدت 40 ثانیه به ارائه ایده و زمینه فعالیت خود پرداختند و سایر شرکت کنندگان نقد و تحلیل خود را از ارائه­ها بیان نمودند.

به دلیل اتمام وقت، مقرر شد این کارگاه در جلسات بعدی ادامه داشته باشد و در انتهای کارگاه مجددا واحدهای فناور در مدت زمان کوتاه به ارائه خود بپردازند.

 

پس از اتمام کارگاه آموزشی، خانم دکتر مداح، معاون فناوری مرکز رشد، موضوعات مرتبط با واحدهای فناور را به شرح زیر بیان نمودند:

  • مشاوره مالی به واحدهای فناور: با توجه به بررسی پروپوزال چند تیم مشاور و انتخاب یک تیم و نظر شورای مدیران مرکز رشد، مقرر گردیده این تیم طی یک قرارداد دو ماهه، هفته­ای سه ساعت به واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد رویش مشاوره دهد. در صورتی که واحدهای فناور از این مشاور راضی بودند و نتایج مثبتی دریافت شد، ادامه همکاری با این تیم طی قرارداد جدید صورت پذیرد. لذا در رابطه با اینکه این بازه دو ماه پایان سال 95 باشد یا ابتدای سال 96، نظرسنجی صورت گرفت و مقرر شد واحدهای فناور نظرات خود را به خانم رضایی منتقل کنند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.
  • در رابطه با لابی طبقه اول، نظر سنجی در رابطه با سه گزینه (قرادادن صندلی انتظار در لابی، قراردادن صندلی مذاکره در لابی و هیچ کدام) نظرسنجی صورت گرفت. مقرر شد واحدهای فناوری که در طبقه اول مستقر هستند، به دلیل شلوغی و سر و صدای طبقه اول، نظرات خود را در رابطه با این سه گزینه اعلام کنند.